Faglige målpinde
dette forløb arbejder eleverne med:
Niveau F
1) Redegøre for betydningen af personlig fremtræden, kropssprog og mundtlig kommunikation i salg eller rådgivning,
2) Redegøre for forskelige faser i en salgs- eller rådgivningsproces og anvende dette i en autentisk situation
3) Redegøre for og anvende principperne for salg eller rådgivning, herunder personligt salg eller rådgivning af kunder
4) Anvende markedsføringsmæssige metoder og fremstillingsformer
Niveau E
1) Kommunikere om markedsføringsmæssige forhold i mundtlig form
4) Redegøre for virksomheders idégrundlag, idé, mål og identificere til brancherelevante virksomheders politikker og koncepter til salg, rådgivning og markedsføring
5) Redegøre for brancherelevante konkurrenceforhold
Niveau D
1) Identificere grundlæggende afsætningsforhold på brancherelevante markeder
2) Redegøre for konkrete virksomheders omverdensforhold, udbud og efterspørgsel
6) Bearbejde og præsentere informationer om en virksomheds grundlæggende markedsforhold
Niveau C
3) Anvende grundlæggende viden om konkrete virksomheders omverdensforhold, udbud og efterspørgsel til at begrunde afsætning og markedsføring i enkle, brancherelevante sammenhænge
5) Bearbejde og præsentere informationer om en virksomheds grundlæggende markedsforhold
Rumtype: Manuel